صحبت‌های پزشکیان امیدوارکننده بود

صادقی: مردم از اینکه رئیس‌جمهور مشکلات فعلی را گردن دیگران بیندازد، خسته‌اند

محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های امیدوارکننده مسعود پزشکیان در تلویزیون، گفت: مردم خسته شده‌اند از اینکه رئیس‌جمهور مشکلات فعلی را گردن دیگران بیندازد. وضع موجود را مردم با پوست و گوشت خود حس می‌کنند و آن‌ها دنبال راهکار برای حل مشکلات خود از سوی رئیس قوه مجریه هستند که به نظرم مسعود پزشکیان توانست این پیام را به مردم منتقل کند که دولت بنا ندارد در مشکلات باقی بماند.
واکنش‌ها به کشته‌شدن میرموسوی در بازداشت پلیس لاهیجان ادامه دارد

باقی: پلیس حق مجازات متهم را ندارد

عمادالدین باقی، پژوهشگر حوزه حقوق بشر در واکنش به کشته‌شدن محمد میرموسوی در بازداشتگاه پلیس لاهیجان می‌گوید: پلیس فقط ضابط است و حق مجازات متهم را ندارد، ولی آنچه در نیروی پلیس به وفور اتفاق افتاده این است که قبل از تحویل متهم به مقام قضایی، رفتار‌هایی در حد مجازات، آن هم از نوع مجازات‌های ممنوع با او صورت می‌گیرد.
شایعه عجیب در ایران

فارس: بازداشت فرزند سیدمحمدخاتمی کذب است

خبرگزاری فارس در واکنش به شایعه بازداشت فرزند سیدمحمدخاتمی، رئیس‌جمهور سابق ایران نوشت: واقعیت این است که چنین خبری صحت ندارد و همچنین بیانیه‌ای که در خبر ادعایی مطرح شده بود، اصلاً از سوی هیچ نهاد نظامی و امنیتی کشور منتشر نشد.
آصفری، نماینده سابق مجلس می‌گوید پزشکیان یک روزنه امیدی در جامعه ایجاد کرده است

مردم از جناح‌بندی خسته شده‌اند، مهمترین مساله حل مشکلات است

محمدحسن آصفری، نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه پزشکیان یک روزنه امیدی در جامعه برای ایجاد عدالت و جلوگیری از تبعیض و ناعدالتی در کشور ایجاد کرده، گفت: مردم از جناح بندی چپ و راست خسته شده‌اند و امروز مهم‌ترین مسئله کار، خدمت، تلاش و حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است.
گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران اعلام کرد

حضور رئیس‌جمهور در استان‌ها باعث دلگرمی می‌شود/ فیلترینگ خودش تبدیل به مساله شده!

گغارد منصوریان، نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران و عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در استان‌ها و مناطق مختلف و ملاقات حضوری با مردم موجب دلگرمی و فعال شدن مسئولان منطقه و استان می‌شود.
گزارش ستاد کل نیرو‌های مسلح

علت اصلی سقوط بالگرد رئیسی اعلام شد

ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره علت اصلی سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش اعلام کرد: علت اصلی سقوط بالگرد، شرایط پیچیده اقلیمی و جوی منطقه در فصل بهار در بوجود آمدن ناگهانی توده غلیظ مه و متراکم بالارونده به سمت ارتفاع و برخورد بالگرد با کوه تشخیص داده شد.