قیمت ارز‌های مهم صعودی شد
نرخ ارز در ایران

قیمت ارز‌های مهم صعودی شد

قیمت دلار در سومین روز هفته مسیر رفته روز یکشنبه را برگشت و در کریدور ششم معامله شد. این اسکناس در کریدور پنجم فقط یک روز دوام داشت. معامله‌گران فشار تقاضا را دلیل ریتم افزایشی قیمت دلار می‌دانند.
روزهای کم‌رمق بورس
از بازار سهام چه خبر؟

روزهای کم‌رمق بورس

در پایان معاملات امروز (دوشنبه) شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۴ هزار و ۷۰۰ واحدی به ۱ میلیون و ۹۹۸ هزار واحد رسید و به این ترتیب حمایت ۲ میلیون واحدی را از دست داد.
دلار مبادله‌ای ثابت ماند
نرخ ارز در ایران

دلار مبادله‌ای ثابت ماند

در معاملات امروز (دوشنبه) مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۸هزار و ۷۳۳ تومان و حواله دلار نیز به ۴۴هزار و ۷۰۹ تومان رسید.
بازار خودرو؛ ریزش ۸۵ میلیونی +جدول

بازار خودرو؛ ریزش ۸۵ میلیونی +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ نسبت به روز گذشته در اغلب محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی با کاهش روبه‌روست. می‌توان گفت که هیچ خودرویی افزایش قیمت نداشته و حتی برخی از محصولات مونتاژی تا ۸۵ میلیون تومان ارزان‌تر شدند.
محمود خاقانی، کارشناس انرژی

وزیر باید شجاعت برخورد با مافیای نفتی را داشته باشد/ دولت روحانی و خاتمی نه، دولت پزشکیان شجاعت دارد؟

محمود خاقانی، کارشناس انرژی با اشاره به اینکه وزیر نفت باید شجاعت برخورد با مافیای نفتی را داشته باشد، گفت: این وضعیت در مورد مسعود پزشکیان نیز مطرح است. آیا او نیز این شجاعت را دارد؟ این شجاعت در دولت روحانی و خاتمی دیده نشد، به‌رغم مشکلات و گله‌هایی که حسن روحانی و محمد خاتمی در زمان ریاست جمهوری خود داشتند، اما آن‌ها شجاعت استعفا و بیان شفاف مشکلات را نداشتند.
دلار عقب‌نشینی کرد +جدول
نرخ ارز در ایران

دلار عقب‌نشینی کرد +جدول

قیمت دلار در شروع معاملات روز یکشنبه با کاهش ۴۵۰ تا ۵۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کریدور پنجم برگشت. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در نیمه بالایی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است.
فرزانه صادق، تنها وزیر پیشنهادی زن کیست؟
کابینه مسعود پزشکیان

فرزانه صادق، تنها وزیر پیشنهادی زن کیست؟

فرزانه صادق مالواجرد، که امروز (یکشنبه) به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت مسعود پزشکیان به مجلس دوازدهم معرفی شد، دارای تجربه در حوزه‌های مرتبط با معماری و شهرسازی است.