خروج از تنش آبی
وزیر نیروی دولت سیزدهم ادعا کرد

خروج از تنش آبی

در روزهای پایانی دولت سیزدهم، برخی از وزرا عملکرد و کارنامه خود را اعلام می‌کنند، از جمله وزیر نیرو که با وجود انتقادهای اخیر درباره قطعی برق و مشکلات آب در کشور، می‌گوید: آبرسانی از محل آب دریا به شهر‌های یزد و رفسنجان به طور کامل تمام شده و ماه‌های آینده کرمان و اردکان و سایر شهر‌ها به این منابع به این شبکه خواهند پیوست که به مفهوم خروج از تنش آبی است.
بازار خودرو؛ آخرین قیمت دنا پلاس، کوییک و لاماری +جدول

بازار خودرو؛ آخرین قیمت دنا پلاس، کوییک و لاماری +جدول

در این مطلب قیمت انواع خودروهای داخلی و مونتاژی را مشاهده می‌کنید. دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ادامه روند کاهشی، با افت ۹ میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بین محصولات ایران خودرو شد و به قیمت ۸۹۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. لاماری ایما و لاماری هیبرید از دسته محصولات مونتاژی هر دو با ریزش ۳۰ میلیون تومانی به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرند.
دلار ۸۰۰ تومان گران شد
نرخ ارز در ایران

دلار ۸۰۰ تومان گران شد

قیمت دلار روز سه‌شنبه با افزایش ۸۰۰ تومانی در کریدور پنجم یک کانال جهش کرد. رشد قیمت این اسکناس آن را در چهارمین روز هفته در نیمه پایینی کانال هشتم از کریدور پنجم نشاند.
آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز

آخرین قیمت طلا، دلار، سکه و ارز

در بازار آزاد، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و دلار مبادله‌ای با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۷ هزار و ۵۰۴ تومان شد.
حراج جدید شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

حراج جدید شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

سی و نهمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، امروز سه‌شنبه دوم مردادماه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.
اول اخطار، بعد قطع برق
هشدار به مشترکان پرمصرف خانگی، تجاری، اداری

اول اخطار، بعد قطع برق

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: شناسایی و صدور اخطار قطع برق برای مشترکان پرمصرف در تمامی بخش‌های تجاری، اداری و خانگی و اعزام اکیپ‌های صنعت برق به ادارات، بانکها، شهرداری‌ها و سایر مراکزی که مردم به عنوان پرمصرف معرفی می‌کنند، در دستور کار شرکت‌های توزیع نیروی برق قرار گرفته است.
قیمت خودرو؛ ریزش‌ها ادامه دارد +جدول
بازار خودرو‌های مونتاژی با افت شدید در محصولات خود به استثنای یک محصول ادامه دار شد

قیمت خودرو؛ ریزش‌ها ادامه دارد +جدول

قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ با گذشت تقریبا سه هفته از انتخابات ریاست جمهوری به روند کاهشی ادامه داده و تمامی محصولات داخلی و مونتاژی دستخوش تغییر شده‌اند و قیمت‎‌‎‌ها از اوج‌گیری عقب‌نشینی کرده‌اند.