تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیدا شدن بخش دیگری از بقایای پیکر جانباختگان ATR

News Image Lead

جانشین ستاد مدیریت بحران کهگیلویه‌وبویراحمد از پیدا شدن بخشی از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ATR در ارتفاعات دنا خبر داد.

کد خبر: ۹۷۷
۱۲:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ عزیز فیلی اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر بعد از چند روز جست‌وجو در ارتفاعات دنا موفق شدند بخشی از بقایای پیکر جانباختگان را پیدا کنند. وی با بیان این‌که این محموله از بقایای پیکر جانباختگان به‌بزودی به پزشکی‌قانونی منتقل می‌شود، عنوان کرد: تاکنون بیش از ٢٠٠بافت انسانی مجزا از جانباختگان هواپیمای ATR پیدا و به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.
 
فیلی با اشاره به این‌که تاکنون جسد ٢١نفر از جانباختگان تحویل خانواده‌ها داده شده است، ابراز کرد: امدادگرانی از استان‌های مختلف کشور با شب‌مانی در ارتفاعات دنا و در شرایط سختی به کار جست‌وجو ادامه می‌دهند. وی با تاکید بر این‌که پایان عملیات در دنا بستگی به شرایط آب‌وهوایی دارد، افزود: در صورت مساعدبودن شرایط جوی با تمام قدرت کار جست‌وجو و انتقال پیکرها انجام و پایان عملیات اعلام می‌شود.
منبع: شهروند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی