تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

دستگیری زنی که از زائران دزدی می‌کرد

News Image Lead

زنی که اقدام به سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی کرده بود، دستگیر شد. مأموران گشت کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم حسنی روز یکشنبه در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که در محدوده اطراف حرم مطهر متوجه زنی در حال سرقت از کیف یکی از شهروندان شدند.

کد خبر: ۵۴۹۹
۰۹:۴۶ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ آنها زن سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در ساعات شلوغی حرم و با سوءاستفاده از شلوغی به‌وسیله یک کاتر اقدام به پاره‌کردن کیف زنان دیگر و سرقت محتویات گران‌بهای داخل آن کرده است.

در تحقیقات بعدی از این زن و همچنین بازرسی از کیف همراه وی، تعداد 15 دستگاه تلفن‌همراه از کیفش کشف شد که بنا بر اعترافات خودش، این تلفن‌های همراه را در ساعات شلوغی حرم از محل‌های شارژ رایگان گوشی برداشته و متواری شده بود.

متهم 37ساله که معتاد و دارای سابقه سرقت است، اعتراف کرد که اکثر سرقت‌ها را به تنهایی انجام داده و در برخی موارد نیز برادرشوهرش با او همکاری کرده است.

به گفته سرهنگ میررضا بهرامی، رئیس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم، درحال‌حاضر اقدامات مأموران برای دستگیری برادرشوهر این زن در حال انجام است.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه تاکنون شش نفر از شاکیان این زن شناسایی و به کلانتری دعوت شده‌اند، اظهار کرد: برای این زن پرونده‌ای تشکیل و به همراه پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرمش روانه دادسرا شد.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی