تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قتل زوج بازنشسته در بندرعباس

News Image Lead

سارقان جنایتکار با ورود به خانه زوج سالمند در بندرعباس آن‌ها را به قتل رسانده و متواری شدند.

کد خبر: ۴۷۹۹
۱۰:۰۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ عصر سه‌شنبه دختر جوانی در تماس با پلیس از قتل پدر و مادرش در خانه خبر داد و گفت: حدود ساعت 3 بعداز ظهر به خانه آمدم اما در کمال ناباوری با اجساد خونین پدر و مادرم رو‌به‌رو شدم. خانه به هم ریخته بود و مقداری پول و طلا سرقت شده بود. با اعلام موضوع، مأموران پلیس به محل حادثه رفتند و دریافتند این زوج 70 ساله که از فرهنگیان بازنشسته بودند با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده‌اند. با توجه به اینکه اموال این زوج به سرقت رفته بود انگیزه ارتکاب جنایت به خاطر سرقت در دست بررسی است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس نیز در این باره گفت: هفت تیم مجرب روی این پرونده در حال فعالیت هستند اما هنوز به نتیجه‌ای دست نیافته‌ایم.سرهنگ اسماعیل مشایخ، افزود: علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، باید سرنخی از این حادثه به دست آید تا بتوانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم. باقر کشفی - مشاور عالی استاندار هرمزگان- نیز از دستور دکتر «همتی» استاندار هرمزگان به فرمانده نیروی انتظامی استان برای رسیدگی ویژه و فوری به پرونده قتل زوج معلم در بندرعباس خبر داد.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی