تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دردسر‌های سیمکارت واگذار شده

News Image Lead

مرد کرمانشاهی که سیمکارتش از سوی مخابرات به فرد دیگری واگذار شده بود به دردسر عجیبی افتاد.  

کد خبر: ۴۶۳۲
۰۹:۴۸ - ۱۹ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سرهنگ «علی کریمی» - رئیس پلیس فتای کرمانشاه- در تشریح این خبر گفت: چندی قبل فردی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که خط تلفن‌ همراه وی به‌دلیل اینکه مدت زیادی استفاده نشده بود از سوی مخابرات مسدود و به شخص دیگری واگذار شده است.
 
آن شخص ناشناس نیز با فعال کردن اکانت تلگرام خط همراه، به‌شماره تماس تمامی دوستان و آشنایانم دسترسی پیدا کرده و با ارسال پیام‌های نامناسب به آنها و درخواست پول و شارژ و مزاحمت برای من دردسر درست کرده است.سرهنگ کریمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده تشکیل و کارشناسان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی متهم را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.
 
متهم در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و عنوان کرد پس‌از فعال کردن اکانت تلگرام متوجه وجود نام افراد زیادی در لیست مخاطبان آن شده و در ادامه نیز با فرستادن پیام درخواست پول و شارژ به‌نام صاحب اصلی اکانت برای آنها مزاحمت ایجاد کرده است.
 
سرهنگ کریمی به شهروندان توصیه کرد: برای اکانت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مختلف و حتی ایمیل‌های شخصی حتماً از رمز دو مرحله‌ای استفاده کنند تا اگر سیمکارت آنها گم یا واگذار شد افرادی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند نتوانند به اکانت‌های قبلی دسترسی پیدا کنند. شهروندان اگر از خط تلفن همراه خود به مدت طولانی استفاده نکرده‌اند قبل از سلب امتیاز و واگذاری سیمکارت، حتماً شماره ثبت‌نامی خود را در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده و به اطلاع مخاطبان خود برسانند.وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با مشکلی در فضای مجازی، پلیس فتا را در جریان قرار دهند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی