تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی؛

۳۰۰۰ رقبه استان آذربایجان غربی مستعد سرمایه گذاری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱۷۰۰۰ رقبه استان دارای سند مالکیت هستند.

کد خبر: ۳۹۶۴۵
۱۲:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

۳۰۰۰ رقبه استان مستعد سرمایه گذاری است

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام ناصر جوانبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته وقف و عملکرد این اداره کل طی سال جاری، بابیان اینکه امسال ۱۹۶۹ رقبه دارای سند مالکیت شده است، افزود: مجموعاً ۱۷ هزار و ۵۰۰ رقبه استان دارای سند مالکیت است که در مقایسه با ۴سال گذشته ۶۸ درصد رشد در سند دار کردن رقبات استان شاهدیم.
 
وی با بیان اینکه ۶۶۲۵ موقوفه و ۳۸ هزار و۶۴۲ رقبه در سامانه جامع بقاع متبرکه استان ثبت شده است، افزود: ۱۴۸ درصدی در موقوفات متصرفی و ۱۷۰۷ درصد رشد در ثبت رقبات استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهدیم.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به ثبت ۴۳ وقف جدید در سال جاری اظهار کرد: امسال یک میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان از بقاع و امامزادگان و یک‌میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان از طرح مودت درآمد کسب شده است.
 
وی از استحصال ۵۷میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان درآمد موقوفات استان طی ۴سال گذشته خبرداد و افزود: از این میزان درآمد ۵۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
 
حجت الاسلام جوانبخت ادامه داد: ۵۲۰۰۰ هکتار مساحت عرصه و اعیان موقوفات استان است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بااشاره به اجرای نیات در استان طی ۸ ماهه نخست سال جاری تصریح کرد: ۹۶۷ میلیون تومان با موضوع مذهبی، ۴۴۱ میلیون تومان با موضوع خیریه و یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومان با موضوع مدارس علوم دینی اجرای نیت شده است.
 
وی در خصوص بازسازی موقوفات، امامزادگان و بقاع متبرکه استان طی ۴سال گذشته افزود: ۱۲ هزار و ۷۷۳ مترمربع از عرصه و اعیان موقوفات و امام زادگان استان بازسازی شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ۳۰۰۰ رقبه استان مستعد سرمایه گذاری است.
 
حجت الاسلام جوانبخت بااشاره به اهمیت حفظ و نگهداری اسناد و مدارک اسناد و اوراق تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ هزار صفحه از مدارک، اوراق و مدارک مکاتبات اداری این اداره کل اسکن شده و نگهداری می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی