تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

۵تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاسد در منطقه آزاد ماکو معدوم شد

مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ۵ تن مواد غذایی، آرایشی بهداشتی فاسد در منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو معدوم شد.

کد خبر: ۳۹۱۵۲
۱۳:۱۸ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاسد در منطقه آزاد ماکو معدوم شد

دیدارنیوز ـ دکتر اسلام یادگاری گفت: ۵ تن مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی فاسد از سطح عرضه و گمرک پایانه صادراتی منطقه، جمع آوری و با دستور قضایی در حضور بازرسان غذا و دارو، بهداشت و محیط زیست و نماینده دادستانی امحا شد که ارزش این محصولات معدوم شده حدود ۲ میلیارد ریال بوده است.
 
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: ۹۰ درصد محصولات جمع آوری شده کالا‌های وارد شده از کشور‌های همسایه بوده که غیرقابل مصرف تشخیص داده و از رده مصرف خارج شد.
 
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین با اشاره به اینکه اصلاح الگوی تغذیه‌ای درست برای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه نیاز است، گفت: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده در راستای فرهنگسازی مرتبط با غذا و ایمنی، اصلاح الگوی تغذیه جامعه در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.
 
وی تاکید کرد: بحث غذا و تغذیه قابل چشم پوشی نیست و باید همه جانبه مورد توجه همه قرار گیرد.
 
دکتر یادگاری گفت: برچسب اصالت کالا و سیستم رهگیری و ردیابی در حوزه غذا فعال شده و درخصوص اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی مصرف کننده در حوزه سلامت غذا انجام می‌شود.
 
مدیر غذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو از توجه جدی بازرسان سازمان به عرضه کالای تاریخ مصرف گذشته در شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت خبر داد و گفت: کالای تاریخ مصرف گذشته سلامت جامعه را تهدید می‌کند و با متخلفین برخورد می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه برخی خریداران به تاریخ تولید دقت نمی‌کنند، ممکن است این موضوع و توجه نداشتن به آن باعث مسمومیت و تهدید جدی بر سلامت افراد خانواده شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی