تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

اتوبوس‌های فرسوده ارومیه در انتظار نوسازی

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از جابه جایی ۱۱۰ هزار نفر مسافر شهری توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد.

کد خبر: ۳۸۷۰۰
۱۱:۵۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸

اتوبوس‌های خسته و فرسوده ارومیه در انتظار نوسازی

دیدارنیوز ـ مهدی مژدهی‌فر گفت: روزانه ۱۱۰ هزار نفر مسافر درون شهری توسط ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه در سطح شهر جا به جا می‌شوند.
 
وی با اشاره به بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه، گفت: دولت ۶ سال است که کمک‌های دولتی خود به ناوگان حمل و نقل عمومی را قطع کرده است و تمام بهسازی و نوسازی اتوبوس‌ها از منابع مالی خود شهرداری‌ها تامین می‌شود.
 
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس‌های شهر ارومیه با ترزیق بودجه‌های سالانه از سوی شهرداری ارومیه توسعه و همچنین طی هر سال عملیات بهسازی صورت می‌گیرد.
 
مژدهی فر با اشاره به توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه، بیان کرد: طی سال ۹۷ مقرر شده بود طی سال ۲ سال، ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و به ناوگان اتوبوس رانی تزریق شود، اما با توجه به وضعیت نقدینگی و تحریم ها، تامین ۱۰۰ دستگاه با تاخیر انجام شد و ۱۴ دستگاه جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شد و مابقی اتوبوس‌ها نیز با تامین نقدینگی به ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه افزوده می‌شود.
 
رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه با هدف رفاه شهروندی در سطح شهر ارومیه بازسازی شد، یاداور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ دستگاه اتوبوس شهری ارومیه بهسازی شده است.
 
وی افزود: در حال حاضر ۳۴۲ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه در حال فعالیت است که از این تعداد ۲۹۳ اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.
 
مژدهی‌فر با بیان اینکه از نظر بهسازی اتوبوس‌ها به استاندارد‌های جهانی نزدیک هستیم، گفت: در تلاشیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به ویژه ناوگان اتوبوسرانی را به شرایط ایده ال و مطلوب برسانیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی