تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی در مرز مهران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی مستقر در مرز مهران خبر داد.

کد خبر: ۳۸۱۶۱
۱۱:۵۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸

روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در موکب واقفان آذربایجان غربی در مرز مهران توزیع می‌شود

دیدارنیوز ـ حجت الاسلام ناصر جوانبخت با اشاره به راه اندازی موکب واقفان استان در مرز مهران اظهارکرد: پیش از این با وجود گرانی مواد اولیه به منظور جلوگیری از کاهش کیفیت غذای توزیعی مقرر شد روزانه ۶ هزار پرس غذا در موکب واقفان استان بین زائران اربعین اباعبدالله الحسین توزیع شود که شامل ۳ هزار پرس در وعده ناهار و ۳ هزار پرس در وعده شام بود.
 
وی ادامه داد: با مشارکت و همراهی خیرین و وصول عواید موقوفات مرتبط با نیات عزاداری ابا عبدالحسین (ع) از ابتدای مهر ماه تا به امروز قرار بر این شد تا این میزان به ۱۰ هزار پرس غذا افزایش یابد تا بتوانیم با ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده ناهار و ۵ هزار پرس غذای گرم در وعده شام پذیرای زائرین اربعین حسینی باشیم.
 
حجت الاسلام جوانبخت یاد آور شد: سال گذشته نیز از سوی موکب وافقان استان روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در بین زائرین حسینی در مرز مهران توزیع می‌شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت خوب خیرین و اهدا اقلام برنج و خرما به این موکب استان برای پذیرایی از زائرین حسینی گفت: موکب واقفان آذربایجان غربی از ۲۰ تا ۳۰ مهر در مرز مهران بعد از پل فلزی در جوار قدمگاه ابراهیم قتال نرسیده به پایانه مسافربری برکت، آماده پذیرایی از زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی