تیتر امروز

فوری: ادعای ارتش اسرائیل؛ نصرالله را ترور کردیم
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

فوری: ادعای ارتش اسرائیل؛ نصرالله را ترور کردیم

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.

چرا باید ضد آفتاب درماتیپیک بخریم؟

یکی از برندهای ضد آفتاب ایرانی که محبوبیت خاصی بین طرفدارانش دارد، برند معروف درماتیپیک است.

کد خبر: ۱۷۰۵۷۴
۱۲:۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

دیدارنیوز: یکی از برندهای ضد آفتاب ایرانی که محبوبیت خاصی بین طرفدارانش دارد، برند معروف درماتیپیک است. درماتیپیک ساخت کشور ایران و تحت لیسانس کشور فرانسه قرار دارد و محصولات آرایشی پوست و مو با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برند درماتیپیک برای انواع پوست، ضد آفتاب تولید کرده است. تنوع در فرمولاسیون، تاثیر صد در صدی، ایجاد لایه محافظتی روی پوست در برابر اشعه های مضر، داشتن ترکیبات خاص و سازگاری با انواع پوست تنها چند مورد از مزیت های ضد افتاب درماتیپیک محسوب می شوند. اکثر کاربرانی که از ضد آفتاب درماتیپیک استفاده کرده اند، از مصرف آن رضایت کامل داشتند. شما هم اگر هنوز برند ضد آفتاب خود را انتخاب نکرده اید، مطمئنا با کمی بررسی، در نهایت انتخاب شما درماتیپیک خواهد بود.

چرا باید ضد آفتاب درماتیپیک بخریم؟

معرفی ضد آفتاب درماتیپک

ضد آفتاب درماتیپیک یکی از پرطرفدارترین ضد آفتاب های ایرانی است. ضد آفتاب های درماتیپیک برای انواع پوست های مستعد به جوش و آکنه، پوست چرب، نرمال، خشک و... تولید می شوند. در ترکیبات ضد آفتاب این برند از موادی استفاده شده که در پوست حساس، آلرژی و قرمزی ایجاد نمی کند. اکثر ضد آفتاب های درماتیپک، موادی دارند که از پیری زودرس و چین و چروک پوست جلوگیری می کنند. مهمترین مزیت ضد آفتاب درماتیپیک SPF 50 آن است که بیشترین محافظت را از پوست در برابر اشعه های مضر انجام می دهد. همچنین این ضد آفتاب ها در برابر تعریق و شستشوی روزانه مقاوم هستند. بافت سبک و جذب سریع آن یکی از دلایل محبوبیت بسیاری از افراد است. ضد آفتاب های درماتیپیک از آن جهت که بدون چربی هستند، برای افراد با پوست چرب بسیار مناسب هستند. برخی از ویژگی های ضد آفتاب های درماتیپیک در زیر اشاره شده است:

  • SPF 50 در این ضد آفتاب احتمال آفتاب سوختگی و چین و چروک و همچنین خشک شدن پوست را کاهش می دهد.

  • پس از استفاده روی پوست، اثر رد یا سفیدی برجای نمی گذارد.

  • بافت سبک دارد و سریع جذب پوست می شود.

  • ضد آفتاب های درماتیپیک از تنوع زیادی برخوردار است. ضمن اینکه برای انواع پوست طراحی شده رنگ های متنوعی نیز دارد.

  • با مصرف ضد آفتاب های درماتیپیک، لایه های عمیق پوست نیز در برابر اشعه های مضر ایمن هستند و این خود دلیلی برای محبوبیت ضد آفتاب درماتیپیک است.

  • این ضد آفتاب ها در برابر شستشوی روزانه و تعریق مقاوم هستند.

  • ضد آفتاب های درماتیپیک با وجود کیفیت فوق العاده و تاثیر بی نظیر روی پوست قیمت پایین تری دارند، از آن جهت که قابل استفاده برای همه باشد.

  • اکثر ضد آفتاب های این برند تاثیر ضد لک دارند و همچنین به عنوان روشن کننده روی پوست استفاده می شوند.

جدول زیر برای آشنایی بیشتر شما با ضد آفتاب های درماتیپیک ترتیب داده شده است:

نام محصول

نوع پوست

کاربرد

رنگ محصول

ضد آفتاب ضد لک

کدر و دارای لک

روشن کننده پوست و ضد لک

بی رنگ

ضد آفتاب هیدرا رنگی

نرمال تا خشک

مرطوب کننده پوست و آبرسان

بژ طلایی

بژ طبیعی

رز بژ

ضد آفتاب بی رنگ هیدرا

نرمال تا خشک

مرطوب کننده پوست و آبرسان

بی رنگ

ضد آفتاب ضد قرمزی

حساس و مستعد قرمزی

التیام بخش پوست و تسکین دهنده

بی رنگ

ضد آفتاب فلویید مت

پوست چرب

ضدبراقیت و مات کننده پوست

بی رنگ

ضد آفتاب فلوئید رنگی

مختلط تا چرب

ضد براقیت و مات کننده پوست

بژ طلایی

بژ طبیعی

رز بژ

ضد آفتاب آنتی آکنه

مختلط تا چرب

جلوگیری از جوش و آکنه

بی رنگ

چرا باید ضد آفتاب درماتیپیک بخریم؟

ضد آفتاب ضد لک درماتیپیک

SPF 50 در این ضد آفتاب بیشترین اثر پوشانندگی را در پوست های مستعد به لکه ایجاد کرده و با خاصیت روشن کنندگی که دارد، لک ها را در زمان کوتاهی از بین می برد. خاصیت روشن کنندگی و برطرف کننده لک به دلیل وجود ترکیباتی مانند آربوتین، عصاره شیرین بیان و ویتامین C است. با این ضد آفتاب نه تنها لک های ناشی از اثرات آفتاب برطرف خواهد شد؛ بلکه لک های ناشی از لیزر، لک های مربوط به پیری و افزایش سن و... را برطرف می کند. بافت سبک، مقاومت در برابر تعریق، بدون اثر رد و سفید شدگی برخی از ویژگی های این ضد آفتاب هستند.

ضد آفتاب هیدرا

این نوع ضد آفتاب برای پوست های نرمال تا خشک بسیار مناسب است. میزان SPF50 پوشش خوبی روی پوست ایجاد می کند. مهمترین ترکیباتی که در این ضد آفتاب وجود دارد، روغن جوجوبا، عصاره جلبک دریایی، عصاره آلوئه ورا، سدیم لاکتات و سدیم PCA است که باعث نرم کنندگی، خاصیت التیام بخشی، آبرسان قوی، تسکین دهنده پوست و همچنین جلوگیری از چین و چروک پوست خواهد شد. این ضد آفتاب در دو نوع رنگی و بی رنگ دیده می شود که تفاوت آن ها فقط در وجود رنگدانه است. نوع رنگی ضد آفتاب هیدروم در سه رنگ تولید می شود. همچنین این ضد آفتاب بافت سبکی داشته و به سرعت جذب پوست می شود و در برابر تعریق و شستشو مقاومت نشان می دهد.

ضد آفتاب ضد قرمزی

مقدار SPF 50 در این ضد آفتاب با ایجاد پوششی در سطح پوست جلوی برخورد اشعه های مضر را گرفته و همچنین مانع از قرمزی پوست می شود. در افراد حساس و مستعد به قرمزی این ضد آفتاب کاملا مناسب پوست آن ها است. بدون اثر رد و سفید شدگی، بافت سبک و جذب سریع، مقاومت در برابر تعریق و شستشو و مهم تر از همه برطرف کننده قرمزی و خارش و بهبود این شرایط از مهمترین ویژگی های این ضد آفتاب هستند.

ضد آفتاب فلویید مت

SPF این ضد آفتاب 50 است. با مصرف ضد آفتاب فلویید مت، اثر رد و سفیدشدگی باقی نمی ماند. فلویید مت از آن جهت که بدون چربی است برای پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب است. در ترکیبات این کرم روغن جوجوبا و نیاسینامید وجود دارد که باعث نرمی و انعطاف پذیری می شود و همچنین ترشح چربی پوست را تنظیم خواهد کرد. این نوع ضد آفتاب در دو نوع رنگی و بی رنگ وجود دارد که تفاوت آن ها فقط در رنگدانه است. البته نوع رنگی آن متنوع بوده و در 3 رنگ دیده می شود.

ضد آفتاب آنتی آکنه

این ضد آفتاب با SPF 50 برای پوست های چرب و مختلط که مستعد آکنه هستند بسیار مناسب است. با مصرف این ضد آفتاب از لایه های عمیق پوست در برابر اشعه های UV محافظت حداکثری می شود. بافت سبک، جذب سریع، مات شدن چهره ی براق، تنظیم ترشح چربی، مانع از ایجاد جوش و آکنه تنها برخی از ویژگی های این ضد آفتاب هستند.

چرا باید ضد آفتاب درماتیپیک بخریم؟

سخن پایانی

در تهیه ضد آفتاب درماتیپیک از مواد باکیفیت و مغذی استفاده شده است. مصرف ضد آفتاب درماتیپیک برای فرد با داشتنSPF بالا نه تنها باعث محافظت در برابر اشعه های مضر شده؛ بلکه پوست را لطیف تر و شاداب تر نیز می کند. تنوع ضد آفتاب های درماتیپیک به حدی زیاد است که همه نوع پوست را پوشش می دهد. فرد می تواند بر اساس نوع پوست خود و تنوع رنگ بین ضد آفتاب اقدام به انتخاب آن کند. البته پس از خرید ضد آفتاب، توجه به نحوه استفاده و تمدید روزانه آن در طی ساعات مشخص شده، تاثیر ضد آفتاب درماتیپیک را بیشتر می کند. ضد آفتاب های درماتیپیک ویژگی های بسیار زیادی دارند که باعث شده نسبت به برندهای دیگر ضد آفتاب محبوب تر باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی