تیتر امروز

پیکر «حسن نصرالله» سالم از زیر آوار بیرون آورده شد/ درگیری پاکستانی‌ها با نیروهای امنیتی پس از حرکت به‌سمت کنسولگری آمریکا
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت

پیکر «حسن نصرالله» سالم از زیر آوار بیرون آورده شد/ درگیری پاکستانی‌ها با نیروهای امنیتی پس از حرکت به‌سمت کنسولگری آمریکا

حمله تروریستی ارتش اسرائیل به بیروت با بمب‌های سنگرشکن و شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان واکنش‌های جهانی را به این حادثه برانگیخت.
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از جلسه با وزیر پیشنهادی وزارت کشور گفت

مومنی: با پزشکیان در دانشگاه تبریز بودم، هیچ‌کس من را معرفی نکرد

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت کشور گفت: مؤمنی گفت که علت معرفی‌اش به‌عنوان وزیر پیشنهادی آشنایی وی با پزشکیان در دوران فعالیت در دانشگاه تبریز بود و هیچ‌کس وی را به پزشکیان معرفی نکرد.

کد خبر: ۱۷۰۲۹۹
۱۲:۰۲ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

مومنی: با پزشکیان در دانشگاه تبریز بودم، هیچ‌کس من را معرفی نکرد

دیدارنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست این کمیسیون با گزینه پیشنهادی وزارت کشور گفت: مؤمنی در این جلسه گفت که علت معرفی‌اش به‌عنوان وزیر پیشنهادی آشنایی وی با پزشکیان در دوران فعالیت در دانشگاه تبریز بود و هیچ‌کس وی را به پزشکیان معرفی نکرد.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، در تشریح نشست صبح امروز، سه‌شنبه این کمیسیون که با حضور گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشور برگزار شد، گفت: مؤمنی برنامه‌ها و دستورکار‌های خود را در حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی تشریح و تأکید کرد که وزارت کشور یک وزارتخانه بین‌بخشی در قالب شورا‌های مختلف و تقسیم‌کننده و هماهنگ‌کننده سایر دستگاه‌ها است تا سیاست‌های کشور را به پیش ببرند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی کشور تصریح کرد که کابینه دولت پزشکیان تنها کابینه‌ای است که از کابینه دولت‌های گذشته استفاده داشته است و ملاک اصلی بنده در وزارت کشور نیز به همین صورت است و در انتصابات قطعاً گزینه شایسته‌سالاری را در اولویت قرار خواهم داد و مشورت با نمایندگان را در دستور کار خود قرار می‌دهم و اصل بر این نیست که همه فرمانداران و استانداران تغییر کنند و کسانی که به‌خوبی کار می‌کنند در جایگاه خود باقی خواهند ماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی مؤمنی در بخش امنیت عمومی است و وی در این حوزه تأکید داشت که برای برقراری امنیت عمومی از گزینه‌های سلبی و ایجابی متناسب با شرایط استفاده خواهد کرد. محور بعدی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور سیاست همسایگی است و ایشان تأکید داشت که باید تعاملات مرزی با همسایگان در موضوع مختلف برقرار باشد.

رضایی ادامه داد: همچنین محور دیگر برنامه‌های مؤمنی درباره اتباع خارجی حاضر در کشور بود که تأکید داشت که در گام اول ابتدا باید در ورود اتباع خارجی به کشور محدودیت ایجاد شود و سپس ساماندهی در حوزه اتباع داخل کشور صورت گیرد.

وی درباره نحوه معرفی اسکندر مؤمنی به‌عنوان وزیر پیشنهادی کشور بیان کرد: مؤمنی در این رابطه تأکید داشت که؛ "هیچ‌کس بنده را به پزشکیان معرفی نکرد بلکه آشنایی بنده با پزشکیان به زمان گذشته و در دانشگاه تبریز بازمی‌گردد، ازاین‌رو پزشکیان بنده را برای سمت وزارت کشور در نظر گرفت".

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: مؤمنی در رابطه با انتخاب استانداران و فرمانداران تصریح داشت که؛ "رئیس‌جمهور معیار‌ها و شاخص‌هایی را به بنده اعلام کردند و تأکید داشتند که اگر فردی چنین شاخصه‌هایی را داشت به‌عنوان گزینه استانداری یا فرمانداری معرفی شود و افراد فعلی نیز اگر دارای مشخصه مذکور بودند در جایگاه خود ابقاء شوند".

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی