افزایش ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی آذربایجان غربی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: ۱۳۸۲ تخت به ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان افزوده می‌شود.

کد خبر: ۳۹۲۱۷
۰۹:۴۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ جلیل جباری با اشاره به وضعیت پروژه‌های سرمایه گذار استان افزود: ۲۶ پروژه با ۵۵۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای ۸۷۰ نفر با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال اجرا است.
 
وی عنوان کرد: با اجرای این طرح‌ها و بهره برداری از آن‌ها ۷۰۸ اتاق و ۱۳۸۲ تخت به مجموع ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اضافه خواهد شد.
 
جباری با اشاره به حجم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان افزود: با توجه به حمایت‌هایی که در زمینه تامین تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک ها، تسهیلات اشتغال روستایی و رونق تولید و همچنین اعطای کمک‌های فنی و اعتباری وجود دارد، تقاضای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان افزایش یافته است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، بوم گردی، گردشگری سلامت و سفرخانه سلامت ۵۵ موافقت اصولی صادر شده است، افزود: میزان سرمایه گذاری مجوز‌های مورد نظر ۵۰۰۰ میلیارد ریال و فرصت شغلی ناشی از اجرای این طرح‌ها ۱۲۸۸ نفر خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: