برگزاری مسابقات فوتسال زیر سایه بی مهری مسئولان

مسابقات فوتسال نونهالان کشور در لالی زیر سایه بی مهری مسئولان برگزار شد.

کد خبر: ۱۲۲۲۶۷
۲۲:۱۲ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

مسابقات فوتسال رده نونهالان کشور با حضور تیم‌هایی از استان های اصفهان، بوشهر، خوزستان، مرکزی همدان و یزد برگزار شد اما این پیکار های مهم که در شهرستان لالی برگزار شد مورد بی توجهی مسئولان ورزش استان خوزستان واقع شد.

برگزاری این مسابقات با بی مهری مسئولان روبرو شد و علی رغم حضور استان های مختلف در این مسابقات، اما از سوی اهالی ورزش در خوزستان کسی در این رقابت ها حاضر نشد.

جای سوال است که چرا برگزاری این پیکارها که می تواند روحیه و انگیزه جوانان و نونهالان را بالابرده و به خصوص در مناطق محروم تاثیر گذاتر باشد از سمع و نظر مسئولان پنهان ماند.

متاسفانه زمانی که ما میزبانی استان رو هم در دوماه گذشته داشته ایم و تیم پیام لالی به مسابقات کشوری راه یافته حتی یه تبریک به این تیم و هیات فوتبال نداداند.

مسابقات فوتسال حضور تیم‌هایی از استان های اصفهان، بوشهر، خوزستان، مرکزی همدان و یزد از ۲۷ بهمن ماه الی ۳ اسفند به میزبانی شهرستان لالی برگزار شد.

فولادی می گوید: اداره ورزش به غیر از نامه نگاری‌های بین ادارات هیچ گونه کمک مالی و البسه ورزشی به تیم شهرستان نکرده است و انتظار می رود نگاه ویژه و حرفه‌ای به ورزش شهرستان بخصوص فوتبال این شهرستان داشته باشد که مطالبه این جوانان از نماینده مجلس می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: